Szkolenia dla managerów — czy warto wziąć w nich udział?

Szkolenia dla managerów — czy warto wziąć w nich udział?

Niektóre zawody wymagają ciągłego doszkalania, co spowodowane jest m.in. stale zmieniającymi się technologiami czy trendami w danym biznesie. Managerzy zaliczani są do grupy pracowników, od których wręcz wymaga się ciągłego rozwoju i podnoszenia kompetencji zawodowych. Im większe doświadczenie i umiejętności zdobywane przez osobę będącą na stanowisku kierowniczym, tym lepsze efekty osiąga podległy jej zespół. Uczestnicy kursów uczą się przede wszystkim zarządzania czasem pracy, ustalaniem i delegowaniem poszczególnych zadań, a także skutecznego komunikowania się ze współpracownikami.

Na rynku dostępne są szkolenia dla początkujących managerów czy osób, które dopiero poszukują pracy na danym stanowisku oraz kursy dla nieco bardziej doświadczonych liderów zespołu. Podczas zajęć nabywane są tzw. umiejętności twarde i miękkie. Celem prowadzonych zajęć jest oczywiście stanie się efektywniejszym przywódcą, co ma przyczynić się do osiągnięcia lepszych wyników dla danego przedsiębiorstwa i zwiększenia motywacji wśród współpracowników. 

Na stronie questcm.pl można zapoznać się z ofertą warszawskiej marki, która od lat organizuje szkolenia dla managerów, brygadzistów i kierowników niższego szczebla. Firma proponuje 2-dniowy kurs, podczas którego uczestnicy poznają najskuteczniejsze metody działania w zespole, w tym m.in.:

  • Myślenia i Działania Systemowego (MiDS),
  • Motywacji i Konsekwencji Menedżerskiej (MiKM),
  • Mechanizmów Komunikacji Nieantagonizującej™.

Szczegółowy plan szkolenia jest dostępny na stronie. Zapisy odbywają się telefonicznie i e-mailowo.